[soubor neexistuje]

Dračí Doupě ~ Kouzelnická kouzla
Kroky
(Karel Štěpka)

Kořen: Root O úroveň výš: Kouzelnická kouzla První: Baldermova šťastná chvilka Předchozí: Hledej knihy Další: Oči medůzy Poslední: Znetvoř
Magenergie: 1 mag za směnu + 1 mag za 10 sáhů
Past: Int ~ 9 ~ odhalí / neodhalí, že jde o iluzi
Dosah: maximálně 1 míle, aktuální dosah závisí na dodané magenergii
Rozsah: doslech
Vyvolání: 1 kolo
Trvání: podle dodané magenergie


Kroky jsou vlastně pouhou sluchovou iluzí. Lze je seslat například, když je nutné odlákat hlídku. Na určeném místě (kouzelník ani nemusí vědět, kde, stačí určit směr a vzdálenost - může se tak ovšem stát, že se kroky budou ozývat z řeky, ze zdi atd.)

Po celou dobu trvání se kouzelník na Kroky musí soustředit. Může určovat, zda se Kroky mají plížit, dupat, běžet. Také určuje, kam půjdou.

Každý, kdo uspěje v hodu proti pasti, sice Kroky slyší též, ale ví, že se jedná o iluzi.

Pro inspiraci: Představte si strážného, kterým právě někdo proběhl, vrátil se a zadupal sáh nad jeho hlavou...

Magenergie se určuje jako součet délky trvání kouzla a maximální vzdálenosti Kroků od kouzelníka. Tedy dvě směny trvající Kroky o vzdálené maximálně 50 sáhů od kouzelníka stojí 7 magů.

[soubor neexistuje] [soubor neexistuje]