[soubor neexistuje]

Dračí Doupě ~ Nestvůry ~ Draci
Červený dráček
(Michal Prchlík)

Kořen: Root O úroveň výš: Draci První Předchozí Další Poslední
Životaschopnost: 3
Útočné číslo: (-1 + 4/+1, 3/-1, 3/-1) = 3/+1, 2/-1, 2/-1
Obranné číslo: (+1 + 3) = 4
Odolnost: 21
Velikost: A
Bojovnost: 7
Zranitelnost: drak + N
Pohyblivost: 3 / magický tvor
Inteligence: 4
Přesvědčení: neutrální
Poklady: 250 / 0
Zkušenost: 120


Červení dráčkové žijí zásadně v temných prostorách a ven vycházejí jen za nejtmavších nocí. Při boji za světla mají postih -1 k hodu na útok i na obranu. Kouzlo Světlo či přímé sluneční světlo je ochromí na 5 kol (světlo pochodní a ohně jim nevadí). Jsou to všežravci, ale masu dávají přednost. Loví vše, na co stačí, navíc mohou pojídat například i rosolové krychle. Žijí buď osaměle nebo ve smečkách. Samice kladou vejde do vody (do ponorných řek nebo podzemních jezírek), kde žije mládě v podobě neškodné larvy. Na břeh vylézá až úplně dospělé. V jednom kole útočí buď jen kousnutím, nebo jen zvláštním útokem.

Zvláštní útok: Na každých 12 hodin mají dráčkové k dispozici 5 magů použitelných ke kouzlo Oheň, které funguje s tém rozdílem, že i na nehořlavých látkách na okamžik vzplane a vzápětí zhasne (postavu zraní za 2 - 7 životů). Pravděpodobnost úspěšného seslání kouzla je 65%.

Alchymista může s pomocí pěti zlaťáků a čtyř magů ze své truhly během pěti kol zachytit krev červeného dráčka do flakónku a používat ji jako lektvar: po vylití se během 1 - 6 kol tekutina sama vznítí a bude hořet 2 kola. Je lehčí než voda, takže je-li vylita na hladinu, vytvoří kolo o průměru jeden sáh, které bude hořet jen jedno kolo. Pokud tento lektvar nějaký blázen vypije, působí jako jen s nebezpečností 8 a silou 5 - 10 / smrt.

[soubor neexistuje] [soubor neexistuje]