[soubor neexistuje]

Dračí Doupě ~ Nestvůry ~ Zvířata
Chiméra
(Michal Řeháček)

Kořen: Root O úroveň výš: Zvířata První: Blátožrout hladový Předchozí: Gryf Další: Krokodýl hnědý Poslední: Tříhlavý pes
Životaschopnost: tělo 10
každá hlava 6
Útočné číslo: (+4 + 4) = 8 (tlapy)
(+4 + 5/+5) = 9/+5 (lví hlava)
(+4 + 4) = 8 (kozí rohy)
(+4 + 4/-2) = 8/-2 (hadí hlava)
Obranné číslo: (+2 + 4) = 6 (lví hlava)
(+2 + 3) = 5 (kozí hlava)
(+4 + 3) = 7 (hadí hlava)
(+2 + 2) = 4 (tělo)
Odolnost: 15
Velikost: C - D
Zranitelnost: zvíře + M
Pohyblivost: 15 / šelma (na zemi)
15 / okřídlenec (ve vzduchu)
Vytrvalost: 17
Inteligence: 13
Přesvědčení: zmatené zlo
Poklady: 100 / 5 (v doupěti)
Zkušenost: 2100
Manévrovací
schopnost:
15


Chiméra je vlastně kombinací tří zvířat: zadní část chiméry je kozí, přední část včetně tlap se silnými drápy lví a tělo ještě zdobí dračí křídla. Navíc má tři velké hlavy: kozí, lví a hadí. Kozí části těla jsou černé, kozí oči jantarové a rohy nažloutlé. Lví části těla jsou žlutohnědé s tmavohnědou hřívou, zelenýma očima a červenou tlamou. Hadí hlava je oranžová, oči a tlama uvnitř černé. Dračí křídla jsou hnědočerná.

V boji může chiméra drápat předníma nohama, kozí hlava je vyzbrojena dvěma ostrými rohy, lví hlava s hadí mají ostré zuby.

Zvláštní útok: Hadí hlava má jedové zuby, může útočit kousnutím nebo plivat jed, ÚČ je v obou případech stejné. Pokud zasáhne plivnutím, ubudou pouze životy ze zranění způsobené jedem; takto může útočit až do vzdálenosti pěti sáhů. Pokud zasáhne kousnutím, ubudou životy za jed i za normální zranění. Síla jedu je Odl ~ 6 ~ 1 - 3 / 3 - 18.

Pokud klesnou životy některé z hlav na nulu, byla tato hlava useknuta a už nikdy chiméře nenaroste. Pokud klesnou životy těla na nulu, je chiméra mrtvá, a to i kdyby ještě zbývaly nějaké životy hlavám. Pokud jsou zabity všechny hlavy, nastává stejná situace.

[soubor neexistuje] [soubor neexistuje]